A kezdet

 2008.12.25. 18:15

2008 decemberében járunk.

A szakma amit tanultam, nagyon jónak tűnt, kipróbálva azonban nagyon hamar rájöttem: nem nekem való. 9 óra ücsörgés egy helyben, fuvarok megszervezése, mindez 100-130ezres nettó fizetésért - ez se nem kihívás, se nem szórakoztató, se nem életcél, nem alkalmas az előrehaladársa.

Éppen ezért mit csinál Ádámka? Anyukája javaslatára leünek a számítógép elé, és utánanéznek, hogy milyen lehetőség van légi utaskísérőnek menni. :) (hogy miért, azt elmondom azoknak akiket nagyon érdekel, de semmi különös :P)

Nagyon hamar rábukkantunk az Euwork nevezetű cégre, aki a Ryanair magyarországi toborozásáért felelős. (a részletes infokat a www.euwork.hu/stewardess.html oldalon láthatjátok)

Feltöltöttem az önéletrajzomat, kitöltöttem a szükséges adatokat, és elküldtem a jelentkezésemet. Ezzel gyakorlatilag kész is vagyunk az alapokkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://ryanmazur.blog.hu/api/trackback/id/tr90937380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása