Szigetlátogatás

 2009.03.14. 18:16

Újra itthon a 4napos külföldi fejtágító után. Annak ellenére, hogy péntek 13-án tettünk meg egy Dublin-Budapest távot... :D Bár nekem a 13 ugye szerencseszámom, hatott is. :)

Vasárnap viszonylag későn, este f12 körül értünk ki, és farkasordító hideg volt, 2-3 fok párosítva egy elég izmos széllel. Következett egy jó egyórás séta ezek között a sarkvidéki körülmények között, mindezt azért, hogy mindenki kapjon egy Ryanair láthatósági mellényt... Hát no comment. Jó kis szigetországi szervezés - ez a következő napokban néhányszor elhangzott még :D A hotel renben volt, bár ahhoz képest hogy közel 100 eurónál kezdődik egy éjszaka, ahhoz képest sztem nem volt egy nagy szám. Két ágy, TV, minibárhűtő (ami nem működött nálunk persze, éljen Murphy bácsi), vízforraló, fürdőszoba. Túléltük, volt már rosszabb is :)

Másnap délután indultunk tovább a London Stanstedi reptérre, ahol a repülőből kiszállva meleg szellő csapott meg. Na hát ez nem mindennapi esemény ugye, bár úgy könnyű, hogy hidegebb helyről érkeztünk :D Tehát egy Antarktisz - London reppenés után az angliai főváros valószínűleg Hawaiinak hat. Irány a Hilton hotel, itt azonban már szerencsére nem kellett lófrálni össze-vissza, csak letalálni a buszállomáshoz, ahol külön Hiltonjárat volt. Arra felugrottunk, mondtuk, amit kellett (krúlink, krúlink! :D), és már gurultunk is. A hotelbe érve kicsit meglepődtünk. Engem inkább egy siófoki ndk-s kockaszállóra emlékeztetett, mint Hiltonra. XD Persze azért pofásabb volt, meg voltak olyan extrák, mint uszoda, pezsgőfürdő, szauna, gőzkabin... (amiknek aktív látogatói voltunk, amikor időnk engedte :P) A szoba meglepően hasonló felépítésű volt, mínusz minibárhűtő, de mivel ez Dublinban sem működött, gyakorlatilag vehetjük ugyanannak :D Volt viszont egy kissé kellemetlenebb hiány is: sikerült ismét defektes szobát kifogni, ezúttal a fűtéssel. Szerencsére ez sem volt hosszantartó probléma, másnap amikor rákérdeztem, hogy ezt lehet-e orvosolni, kaptunk egy elektromos fűtőtestet (természetesen magyar karbantartótól :D) - onnantól már rendben volt.

Hétfő reggel még Dublinban át kellett esni egy orvosi vizsgálaton is. Ha annyit mondok, vizeletminta, azt hiszem mindenki gondolhatja, hogy itt azért volt egy kis röhögcsélés. :D Keddtől jött a tanulás. Kezdetnek a, hát... Khm... "úszóvizsga"... Nevezzük így :D Ússz le egy hosszt pólóban, és térd alá érő nadrágban. Utána ússz le egy hosszt felfújt mentőmellényben. Aztán párokba osztva utasmentés mentőmellényben. Végül pedig az alkalmazandó formáció vízbe landolás esetén. Szóval pite. Banking day, amit én úgy képzeltem el, hogy elmegyünk egy naaaagy tekintélyt parancsoló Barclays bankfiókba, és ámulva számlát nyitunk. Aha, hogyne... :D Elmentünk a reptér melletti crew épületbe, ahova jött két csóka, egy a UK-sekhez, egy az EU országosokhoz, és lefénymásolt néhány papírt. Csá :D Ennyit erről.

Másnap hangárlátogatás, gyakorlatozás egy leselejtezett, és kicsit megmetszett Boeingben, ami szegény beteg volt, és levágták a kezeit, meg a nóziját, most meg itt unatkozik, ugye, Edina?? :D Tűz esetén mi van, ajtókat hogyan kell kezelni, eszközök helye a gépen...

 

 

 

 

Csütörtökön pedig egy még használatban lévő gépre is felmentünk, tüzetesen végigmentünk mindenen, mi hol van, láttuk a lépcsőt működés közben, és nekem meghatározó volt, amikor a pilótafülkébe is beülhettem. Lesz itt még pilótáskodás... :P

Szabadidő nem volt nagyon sok, amit városnézésekre lehetett volna fordítani, egyedül a kedd délutánja. Nekem ez azzal telt, hogy elmentem a közeli Bishop Stortford nevezetű helyecskére, ahol kicsit szétnéztem pár kolleginával és kollégával, meg bevásároltunk, feltöltöttük a kajapiakészleteket :)

Összegezve élmény szempontból nagyon jó volt, de költséghatékonynak nem nevezném, ugyanis SZERINTEM ezt mind-mind el lehetett volna intézni. Jó ez így is, köszönjük. :)

U.I.: jah igen, ezek a marharépák megtanulhatnának két dolgot: rendszeretet, vezetéselmélet :D Kva nagy rumli van a kocsikban, és össze vissza mennek az utakon. Kormányt a bal oldalra, kocsit a jobbra! Értem?

A bejegyzés trackback címe:

https://ryanmazur.blog.hu/api/trackback/id/tr1001008085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsisztyuviakiszeretiarepülőt 2009.03.21. 20:54:34

Igen ugye igen

Én szerintem ennek a gépnek nagyon sanyarú sorsa van. Ha tagadod is akkor is. Te h éreznéd magad ha belevágnának az orrodba és farkadba?? Majd átalakitanának h hülyegyerekek babráljanak rajtad?? És mindezt azután h a levegőben repkedtél évekig!!!!
süti beállítások módosítása