Az ügyintézés

 2009.02.01. 18:36

Következett egy viszonylag hosszas eztcsinálni-aztcsinálni időszak. Tandíjat befizetni, befizetésről igazolást elfaxolni Írországba, e-mailen beszkennelni, és továbbküldeni ennek-annak, útlevelet újíttatni, erkölcsi bizonyítványt igényelni... Blablabla

Három fontos e-mail érkezett a kövekező 1-2 hétben:

- az elsőben megkaptam a tanfolyamhoz szükséges 230 oldalas előtanyagot - szigorúan angolul, illetve ebből tudtam meg azt is, hogy február 10 lesz a kurzus kezdete.

- a másodikban közölték velem, hogy a bázisom Frankfurt Hahn lesz (hogy ezt hogy fogadtam, mit gondoltam, azt ismét csak a kíváncsiaknak mesélem el, felületes olvasót nem szeretném fárasztani vele :P)

- végül a harmadik, ahol újabb kitöltendő dokumentumokat kaptam, ezek már a repüléshez szükséges papírok igényléséhez kellett. Ez gyakorlatilag a munkaigazolvány, ezzel engednek be a reptér minden zugába, ez alapján azonosítanak, stbstb.

Ezzel túl is volnánk nagyjából a történet  ezen szakaszán, jöjjön a tanfolyam!

A bejegyzés trackback címe:

https://ryanmazur.blog.hu/api/trackback/id/tr11937434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása