IV. Pass/Fail - Initial exam

 2009.02.26. 17:09

A mai napon megírtuk az eddigi legnagyobb vizsgánkat. Az ez előtti három inkább csak 30-60 perces volt, erre viszont már 3 órát szántak nekünk.

Hoztam a hiperaktív formámat, úgyhogy úgy 50-60perc körmölés után nem is húztam tovább az időt, beadtam. XD Fél 1-re hívtak vissza, akkor már az eredmény ott volt a kezükben. Egyesével ment be mindenki a dolgozat kiosztásakor, mindenkinek megmutogatták, mik voltak a hibák, és volt akinek gratuláltak, volt akit megkértek, hogy egy kicsit még tanuljon, és másnap próbálja meg újra megírni.

Mivel nekem nagyon tetszik ez az egész, viszonylag könnyen el tudtam raktározni az infokat, ennek hála 94%-kal sikerült teljesítenem ezt az akadályt. Irány Darány! (Vagy... Először inkább Dublin...:P)

Este kis ünneplés... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ryanmazur.blog.hu/api/trackback/id/tr27978515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása